اون یکی وبلاگم

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ب.ظ

عادت


فکر نمیکردم هیچ کس عادت کنه به تنهایی
روزها و ماه ها میگذره
بعد یهو ی نفر خودشو پرت میکنه وسط زندگی آدم
روز اول روز دوم سوم چهارم
ده روز دنیاتو عوض میکنه
تو میترسی
عادت کرده بودی به تنهایی
بعد یهو میشماری
شب اول شب دوم سوم
هفت شبه دوباره تنها میخوابی
بعد فک میکنی چقد سخته من چجوری این همه وقت تحمل کرده بودم
چرا وقتی قرار بود بره همه زندگیمو هم زد تو ده روز
چیکار میشه کرد؟
الف- رفت سراغ ی نفر دیگه (من ک سراغ کسی نمیرم اونا خودشون میان بی هوا)
ب- رمان خوند، رمان خوند، ساکت موند



نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

عادت

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ب.ظ

فکر نمیکردم هیچ کس عادت کنه به تنهایی
روزها و ماه ها میگذره
بعد یهو ی نفر خودشو پرت میکنه وسط زندگی آدم
روز اول روز دوم سوم چهارم
ده روز دنیاتو عوض میکنه
تو میترسی
عادت کرده بودی به تنهایی
بعد یهو میشماری
شب اول شب دوم سوم
هفت شبه دوباره تنها میخوابی
بعد فک میکنی چقد سخته من چجوری این همه وقت تحمل کرده بودم
چرا وقتی قرار بود بره همه زندگیمو هم زد تو ده روز
چیکار میشه کرد؟
الف- رفت سراغ ی نفر دیگه (من ک سراغ کسی نمیرم اونا خودشون میان بی هوا)
ب- رمان خوند، رمان خوند، ساکت موند

۹۳/۰۴/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
فارادی

نظرات  (۱)

وبلاگ قشنگی داری . اگه دوست داشتی یه سر هم به ما بزن
ما با زیباترین والپیپرها به روزیم
ما بزرگترین فروشگاه اینترنتی نیستیم ، اما سعی میکنیم با انصاف ترین و بهترین باشیم تنها چند روز به افتتاح مانده با تشکر مدیریت www.digidom.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی