اون یکی وبلاگم

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۵۹ ب.ظ

اوست پناه و پشت من، تکیه بر این جهان مکن




سلام به شما که اولین پست وبلاگ من رو میخونی

این وبلاگ به بهانه یک دعوتنامه از بیان شروع شد، هیچ ایده ای از اینکه قراره اینجا چی بنویسم ندارم،

ولی برای شروع بگم که:


من امسال رو سال کار و حمایت از تولید کننده چینی، و همچنین هوش مصنوعی نام گذاری کردم! :ی

که البته دلیل داره برای خودش، انشالله اگه این وب ادامه پیدا کنه معنیش واضح تر میشه 1


الان که دارم این پست رو مینویسم خوشحالم

چون بهترین دوستم رو پس از چند سال قراره ببینم، خیلی وقت بود گمش کرده بودم

امشب کاملا اتفاقی خودش منو پیدا کرد : )



1- ممکنه اسم سال رو بعدا عوض کنم، کی میدونه  آینده چی میشه...





نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

اوست پناه و پشت من، تکیه بر این جهان مکن

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۵۹ ب.ظ




سلام به شما که اولین پست وبلاگ من رو میخونی

این وبلاگ به بهانه یک دعوتنامه از بیان شروع شد، هیچ ایده ای از اینکه قراره اینجا چی بنویسم ندارم،

ولی برای شروع بگم که:


من امسال رو سال کار و حمایت از تولید کننده چینی، و همچنین هوش مصنوعی نام گذاری کردم! :ی

که البته دلیل داره برای خودش، انشالله اگه این وب ادامه پیدا کنه معنیش واضح تر میشه 1


الان که دارم این پست رو مینویسم خوشحالم

چون بهترین دوستم رو پس از چند سال قراره ببینم، خیلی وقت بود گمش کرده بودم

امشب کاملا اتفاقی خودش منو پیدا کرد : )



1- ممکنه اسم سال رو بعدا عوض کنم، کی میدونه  آینده چی میشه...



۹۱/۱۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۳)

تبریک میگم!

خونه جدید مبارک! خوشحالم که مینویسی! :) حداقل اگه دلم برات تنگ بشه این جا می تونم پیدات کنم! :دی

 

خودت خواستی که پیداش کنی! اون روز عصر..توو کافی شاپ...یادته؟ :)

پاسخ:
آره، انرژی خودم بود برگشت :)
سلام
وبلاگت دیروز یک ساله شد
یک سالگی وبلاگت مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون : )
خوشحالم ک یک سال گذشته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی