اون یکی وبلاگم

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

خط

دوستمو کلی حرص دادم و متاسفم ک ناراحتش کردم
خیلی برام حرف زد
میگه زندگی یسری خطه، وقتی ی خطو رد میکنی، وقتی کارییو میکنی ک تو قاموست نیست دیگه هیچ وقت اون آدم سابق نمیشی، تو امروز ی خطو رد کردی
میگه وقتی ب اون خطا رسیدی اگه جلو خودتو گرفتی و ردشون نکردی تمومه اگه ردشون کردی دیگه ی بار برای همیشه رد کردی و عذاب وجدانش تا آخر عمر باهاته
همیشه سعی میکنه اشتباهاتیو ک کرده نذاره من تکرار کنم میگه تو "باید" خوب زندگی کنی، جز این حق نداری
همیشه تا ته راه هایی رو ک رفته ب من میگه، همیشه درست میگه
من با همه وجودم دوسش دارم. دعا میکنم همیشه خوشحالیو آرامششو ببینم


نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

خط

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ
دوستمو کلی حرص دادم و متاسفم ک ناراحتش کردم
خیلی برام حرف زد
میگه زندگی یسری خطه، وقتی ی خطو رد میکنی، وقتی کارییو میکنی ک تو قاموست نیست دیگه هیچ وقت اون آدم سابق نمیشی، تو امروز ی خطو رد کردی
میگه وقتی ب اون خطا رسیدی اگه جلو خودتو گرفتی و ردشون نکردی تمومه اگه ردشون کردی دیگه ی بار برای همیشه رد کردی و عذاب وجدانش تا آخر عمر باهاته
همیشه سعی میکنه اشتباهاتیو ک کرده نذاره من تکرار کنم میگه تو "باید" خوب زندگی کنی، جز این حق نداری
همیشه تا ته راه هایی رو ک رفته ب من میگه، همیشه درست میگه
من با همه وجودم دوسش دارم. دعا میکنم همیشه خوشحالیو آرامششو ببینم
۹۳/۱۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
فارادی

خط

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی