اون یکی وبلاگم

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ب.ظ

اثر پروانه ای

در زندگی قبلیم پروانه بودم، اسم دیگه ای هم داشتم، روزها و شب های زیادی رو گذروندم

یک شب از خواب پریدم


اوایل فکر میکردم آدمی بودم که مدتی خواب می دیدم پروانه شده،

جدیدا به این نتیجه رسیدم که از اول پروانه بودم الان خوابم فکر میکنم آدمم

شاید هم همشو خوابم

یکی رویا

یکی کابوس




نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

اثر پروانه ای

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ب.ظ

در زندگی قبلیم پروانه بودم، اسم دیگه ای هم داشتم، روزها و شب های زیادی رو گذروندم

یک شب از خواب پریدم


اوایل فکر میکردم آدمی بودم که مدتی خواب می دیدم پروانه شده،

جدیدا به این نتیجه رسیدم که از اول پروانه بودم الان خوابم فکر میکنم آدمم

شاید هم همشو خوابم

یکی رویا

یکی کابوس


۹۲/۰۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی