اون یکی وبلاگم

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲ ب.ظ

روز من


رئیس، دهِ صبح، گل به دست، خوشحال:

-اولین کادوی روز زن رو من دادم


فارادی:

-و احیانا تنها کادو




نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز من

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲ ب.ظ


رئیس، دهِ صبح، گل به دست، خوشحال:

-اولین کادوی روز زن رو من دادم


فارادی:

-و احیانا تنها کادو


۹۲/۰۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
فارادی

نظرات  (۲)

ruzetun mobarak, in gol taghdime shuma
قشنگ می تونم تجسمش کنم! :)))
پاسخ:
ینی فقط تو میدونی من چی میگم  !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی