اون یکی وبلاگم

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷ ب.ظ

پیچش

بهترین دوست کیه؟
از نظر من کسی که بیشتر از همه درکم میکنه، نه لزوما کسی که بیشتر از همه کمکم میکنه. اولی از دومی برام خیلی با ارزش تره. شاید چون آدمای زیادی میتونن بهم کمک کنن ولی خیلی کم هستن اونایی که بتونن درکم کنن.

این بهترین دوست از تعریف من، از اونجایی که بیشتر از هر کسی درکم میکنه، دقیقا میدونه کی بهش احتیاج دارم
و درست در اون موقعیت
منو میپیچونه...


این جزو ذاتشه
غیب شدن و دوباره ظاهر شدن

بدیش اینه که میره
خوبیش اینه که میدونم برمیگرده
حتی اگه یک سال نباشه



نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

پیچش

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷ ب.ظ
بهترین دوست کیه؟
از نظر من کسی که بیشتر از همه درکم میکنه، نه لزوما کسی که بیشتر از همه کمکم میکنه. اولی از دومی برام خیلی با ارزش تره. شاید چون آدمای زیادی میتونن بهم کمک کنن ولی خیلی کم هستن اونایی که بتونن درکم کنن.

این بهترین دوست از تعریف من، از اونجایی که بیشتر از هر کسی درکم میکنه، دقیقا میدونه کی بهش احتیاج دارم
و درست در اون موقعیت
منو میپیچونه...


این جزو ذاتشه
غیب شدن و دوباره ظاهر شدن

بدیش اینه که میره
خوبیش اینه که میدونم برمیگرده
حتی اگه یک سال نباشه

۹۲/۰۲/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
فارادی

پیچش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی