اون یکی وبلاگم

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۰ ب.ظ

امانت


ی کتاب ساختمان داده از دوستم امانت گرفتم در عرض دو روز چندین ورقش کنده شده، با خودکار سبز و مداد توش نوشتم، توت فرنگی روش پاشیدم، روش گریه کردم ... 

اینجوری که داره پیش میره دیگه چیزی ازش نمی مونه برسه دست صاحبش

من کتابای خودمو نمیذارم خال بهش بیفته!

با امانت آخه؟ :‌ (





نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

امانت

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۰ ب.ظ


ی کتاب ساختمان داده از دوستم امانت گرفتم در عرض دو روز چندین ورقش کنده شده، با خودکار سبز و مداد توش نوشتم، توت فرنگی روش پاشیدم، روش گریه کردم ... 

اینجوری که داره پیش میره دیگه چیزی ازش نمی مونه برسه دست صاحبش

من کتابای خودمو نمیذارم خال بهش بیفته!

با امانت آخه؟ :‌ (



۹۲/۰۳/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
فارادی

نظرات  (۳)

ینی خدا نکنه دست صاحبش بهت برسه... :|
پاسخ:

حالا نوبت کتاب شمام میرسه 

D:

یورول میاسان  :D
پاسخ:
چی میگه؟ :دی
اگه کسی با کتابای من یه همچین کاری کنه...
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی