اون یکی وبلاگم

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۸ ب.ظ

سفر ایستگاه


قطار می رود

تو می روی

تمام ایستگاه می رود


و  من چقدر ساده ام

که سال های سال

در انتظار تو

کنار این قطار رفته ایستاده ام

و همچنان

به نرده های ایستگاه رفته

                             تکیه داده ام!




استاد زنده یاد قیصر امین پور




نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

سفر ایستگاه

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۸ ب.ظ


قطار می رود

تو می روی

تمام ایستگاه می رود


و  من چقدر ساده ام

که سال های سال

در انتظار تو

کنار این قطار رفته ایستاده ام

و همچنان

به نرده های ایستگاه رفته

                             تکیه داده ام!




استاد زنده یاد قیصر امین پور


۹۲/۰۳/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
فارادی

ساده

انتظار

نظرات  (۳)

خیلی زیبا!
می خونمت بانو...پس بنویس همیشه...
پاسخ:
:*
قول بده که خواهی آمد
اما هرگز نیا

اگر بیایی

همه چیز خراب می شود

دیگر نمی توانم

اینگونه با اشتیاق

به دریا و جاده خیره شوم

من خو کرده ام

به این انتظار

به این پرسه زدنها

در اسکله و ایستگاه

اگر بیایی

من چشم به راه چه کسی بمانم؟


"رسول یونان"

پاسخ:
ممنونم عزیزم :*

در آنسوی دنیا زاده شده بودی

دور بودی

مثل تمام آرزوها

و ریلها

در مه زنگ زده بودند

هیچ قطاری حاضر نبود

مرا به تو برساند

من به تو نرسیدم

من به حرفی تازه در عشق نرسیدم

و در ادامه خوابهای من

هرگز خورشیدی طلوع نکرد...

 

پاسخ:
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی