اون یکی وبلاگم

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ب.ظ

13 ام


مامان میگه 7 ماه گذشته

میگم نه مامان هفت روز گذشته

تقویمه گوشیمو نگاه میکنم، اونم مثله مامان میگه امروز 13 امه ، همش دعوامون میشه.

امروز ی فرضیه به ذهنم رسید، این اتفاقا باید ی دلیلی داشته باشه:

شاید من دارم با ی کسری از سرعت نور حرکت میکنم، مثلا C/7

برای همین 7 ماهه بقیه آدما برام 7 روزه

برای همین بهم میگن تو بچه موندی کی میخوای بزرگ شی

چقد عجیبه که خودم متوجه نمیشم، فقط بقیه میبینن

فکر میکردم تو این سرعت بالا حال آدم بد بشه ولی اصلا اینجوری نیست، حسه سکونه مطلق داره

باید ساعت ضد جاذبمو دستم کنم که دیگه دعوام نشه

اون همیشه زمانو درست نشون میده حتی تو C/7 ام

من با این سرعت دارم کجا میرم؟

خب معلومه

هیپرون.




نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

13 ام

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ب.ظ


مامان میگه 7 ماه گذشته

میگم نه مامان هفت روز گذشته

تقویمه گوشیمو نگاه میکنم، اونم مثله مامان میگه امروز 13 امه ، همش دعوامون میشه.

امروز ی فرضیه به ذهنم رسید، این اتفاقا باید ی دلیلی داشته باشه:

شاید من دارم با ی کسری از سرعت نور حرکت میکنم، مثلا C/7

برای همین 7 ماهه بقیه آدما برام 7 روزه

برای همین بهم میگن تو بچه موندی کی میخوای بزرگ شی

چقد عجیبه که خودم متوجه نمیشم، فقط بقیه میبینن

فکر میکردم تو این سرعت بالا حال آدم بد بشه ولی اصلا اینجوری نیست، حسه سکونه مطلق داره

باید ساعت ضد جاذبمو دستم کنم که دیگه دعوام نشه

اون همیشه زمانو درست نشون میده حتی تو C/7 ام

من با این سرعت دارم کجا میرم؟

خب معلومه

هیپرون.


۹۲/۰۵/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

شازده کوچولو که میخوای برگردی به سیارت... مشکل اینه که تو به زمان اعتقاد نداری!
نه شوخی کردم. حقیقتش بعضی اتفاقا هر چقدر هم که از زمانش بگذره باز هم به تازگی همون روز اولشه...مشکل از تو نیست.
پاسخ:
آره میخوام برم هیپرون :‌(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی