اون یکی وبلاگم

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۷ ب.ظ

خواب

خوابو خیلی دوست دارم

چرا؟

چون فقط وقتی خوابم زمان وجود نداره، تو خواب من میرم به گذشته، به آینده، همه ی آدما اونجوری میشن که من دلم می خواد، حتی بعضی وقتا پرواز میکنم

فقط خودم اون دنیا رو می سازم، اونجا زمان نمیگذره، محدودیتی وجود نداره، اونجا مرگ نیست

ممکنه 2 ساعت بخوابی ولی اندازه همه عمرت خواب ببینی، خیال، آرزوهای محال

بعضی وقتا هست به هم پوزخند میزنیم میگیم: مگه اینکه خوابشو ببینی!

من اینجور وقتا میرم خوابشو میبینم

فقط ی مشکلی هست 

اینکه بیدار میشم ...


گذشته ای که هیچ وقت وجود نداشته

آینده ای که هرگز نمیاد


من اینا رو تو بیداری کجا میتونم پیدا کنم؟ مگه اینکه ی چیزی زده باشم!




نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

خواب

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۷ ب.ظ

خوابو خیلی دوست دارم

چرا؟

چون فقط وقتی خوابم زمان وجود نداره، تو خواب من میرم به گذشته، به آینده، همه ی آدما اونجوری میشن که من دلم می خواد، حتی بعضی وقتا پرواز میکنم

فقط خودم اون دنیا رو می سازم، اونجا زمان نمیگذره، محدودیتی وجود نداره، اونجا مرگ نیست

ممکنه 2 ساعت بخوابی ولی اندازه همه عمرت خواب ببینی، خیال، آرزوهای محال

بعضی وقتا هست به هم پوزخند میزنیم میگیم: مگه اینکه خوابشو ببینی!

من اینجور وقتا میرم خوابشو میبینم

فقط ی مشکلی هست 

اینکه بیدار میشم ...


گذشته ای که هیچ وقت وجود نداشته

آینده ای که هرگز نمیاد


من اینا رو تو بیداری کجا میتونم پیدا کنم؟ مگه اینکه ی چیزی زده باشم!


۹۲/۰۵/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
فارادی

آرزو

خواب

نظرات  (۲)

مثل اینکه کنسل کردی!!!

تو با زمان چه مشکلی داری؟؟


پاسخ:
هرکاری کردم دلم نیومد
خیلی مشکلا

حال ام خراب است

گذشته ام درد می کند

چطور می توانم در آینده چرک و خون بالا نیاورم ؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی