اون یکی وبلاگم

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ق.ظ

هیولا


همیشه وقتی فکر میکنم دیگه خلاص شدم، دیگه تموم شد، خوشحالم، میخندم

مثله فیلمای ترسناک از جایی که انتظارشو نداری میاد

وایمیسه جلوی دوربین

میگه: فکر میکنی با این مسخره بازیا میتونی فرار کنی؟ داشتی خودتو گول میزدی

من همینجا بودم تمامه مدت، تو فقط وانمود میکردی که منو نمیبینی، که دیگه نیستم


خیلی زرنگه، ساکته، به حماقته من پوزخند میزنه، به درموندگیم









نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

هیولا

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ق.ظ


همیشه وقتی فکر میکنم دیگه خلاص شدم، دیگه تموم شد، خوشحالم، میخندم

مثله فیلمای ترسناک از جایی که انتظارشو نداری میاد

وایمیسه جلوی دوربین

میگه: فکر میکنی با این مسخره بازیا میتونی فرار کنی؟ داشتی خودتو گول میزدی

من همینجا بودم تمامه مدت، تو فقط وانمود میکردی که منو نمیبینی، که دیگه نیستم


خیلی زرنگه، ساکته، به حماقته من پوزخند میزنه، به درموندگیم







۹۲/۰۶/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
فارادی

نظرات  (۳)

عکس حلقه رو گذاشتی

الان اون که موهاش جلوشه توئی؟:))

پاسخ:
نه هیولاهس :)

سلام دوستم

مرسی که منو به این جا  هم دعوت کردی

دارم  سعی می کنم از اولین پست باهات هم قدم شم

پاسخ:
سلام دوسته من
ممنون که بهم سر میزنی و میخونیم
فک میکنی اون هیولا کیه؟ می دونم که می دونی...
پ ن: همیشه از عکس این فیلم متنفر بودم... :|
پاسخ:
این فیلم صحنه وحشتناکه خاصی نداره، ولی در کل به شدت ترسناکه
چرا ی دختر که موهاش تو صورتشه انقد میتونه ترسناک باشه؟
نکتش همینجاست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی