اون یکی وبلاگم

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۴ ق.ظ

رویا


بعضی شعرها انقد آشنان که انگار قبلا ی جایی دیدمشون:



اندکی خمیده شده ای
و گیسوانت
به جای شب های بلند دیروز
روزهای کوتاه امروز را یادآوری می کنند
از خنده های قدیمی
تنها چروک هایی مهربان بر صورتت باقی ست
و از گریه های دورت
چشم هایی که کماکان غمگینند
رنگ های شاد پیراهنت
در آفتاب سالیان پریده است
و گل های روسری ات پژمرده اند
حتی مزه مزه نمیکنی
بستنی و کیکی را که آن همه دوست داشتی
و با کدام دندان می توانی آدامس بجوی؟
من دست تو را گرفته ام که نیفتی
اما مثل همیشه به تو تکیه داده ام ...
این رویای من است
تا انتها با من بمانی
در انتها با تو بمیرم ... 




حمید رضا شکارسری






نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

رویا

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۴ ق.ظ

بعضی شعرها انقد آشنان که انگار قبلا ی جایی دیدمشون:



اندکی خمیده شده ای
و گیسوانت
به جای شب های بلند دیروز
روزهای کوتاه امروز را یادآوری می کنند
از خنده های قدیمی
تنها چروک هایی مهربان بر صورتت باقی ست
و از گریه های دورت
چشم هایی که کماکان غمگینند
رنگ های شاد پیراهنت
در آفتاب سالیان پریده است
و گل های روسری ات پژمرده اند
حتی مزه مزه نمیکنی
بستنی و کیکی را که آن همه دوست داشتی
و با کدام دندان می توانی آدامس بجوی؟
من دست تو را گرفته ام که نیفتی
اما مثل همیشه به تو تکیه داده ام ...
این رویای من است
تا انتها با من بمانی
در انتها با تو بمیرم ... 




حمید رضا شکارسری




۹۲/۰۷/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
فارادی

رویا

نظرات  (۳)

قشنگه:)
پاسخ:
آره!
۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۹ محمد حسن خلعتبری
سلام
         ممنون خیلی زیبا بود من اسم این رو عشق می ذارم...
پاسخ:
سلام
من هم همینطور
عشق وجود داره اما کسی جدیش نمیگیره من عاشق نیشم اما تکیه دادن به کسی که دوسش داشه باشمو دوس دارم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی