اون یکی وبلاگم

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۵۳ ب.ظ

قرار


Mrs س. میگه تو از این شخصیت‌هایی هستی که خیلی در برابره تغییر مقاومن...

ذهنت خیلی زیرکانه داره مقاومت میکنه...

آدمای باهوش میدونن مشکلشون از کجا آب میخوره ولی اونایی که باهوش ترن جلوشو میگیرن...

ی دنده ای!

.

.

.

خدا همیشه ی قراری تو زندگیم با من داشته، شاید با بقیه هم داره من از کجا بدونم

هر وقت ی چیزی تو زندگیم احتیاج بوده وجودش، خودش آورده گذاشتتش سره راهم

و هر وقت هم ی چیزی بودنش ضرر داشته، خودش برش داشته برده

من خیلی وقت‌ها اینو درک نمی کنم، خب چون خدا نیستم

فقط بعضی وقت‌ها دلیلش برام روشن میشه

میفهمم دلیله اتفاق هایی رو که با همه وجودم حس کردم نتونستم جلوشونو بگیرم

مقاومت کردنم در برابره این جریان خیلی زندگی رو برام سخت میکرد همیشه

و بهم صدمه میزد چون مثله بچه‌ها لجباز بودم (اینم یکی دیگه از شباهت هام به بچه هاست)

وقتی به همه اینا ایمان داشته باشم نهایت واکنشم به خیلی اتفاقای زندگیم که قبلاً سخت میگرفتم میشه این:

به کفشم!





نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

قرار

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۵۳ ب.ظ


Mrs س. میگه تو از این شخصیت‌هایی هستی که خیلی در برابره تغییر مقاومن...

ذهنت خیلی زیرکانه داره مقاومت میکنه...

آدمای باهوش میدونن مشکلشون از کجا آب میخوره ولی اونایی که باهوش ترن جلوشو میگیرن...

ی دنده ای!

.

.

.

خدا همیشه ی قراری تو زندگیم با من داشته، شاید با بقیه هم داره من از کجا بدونم

هر وقت ی چیزی تو زندگیم احتیاج بوده وجودش، خودش آورده گذاشتتش سره راهم

و هر وقت هم ی چیزی بودنش ضرر داشته، خودش برش داشته برده

من خیلی وقت‌ها اینو درک نمی کنم، خب چون خدا نیستم

فقط بعضی وقت‌ها دلیلش برام روشن میشه

میفهمم دلیله اتفاق هایی رو که با همه وجودم حس کردم نتونستم جلوشونو بگیرم

مقاومت کردنم در برابره این جریان خیلی زندگی رو برام سخت میکرد همیشه

و بهم صدمه میزد چون مثله بچه‌ها لجباز بودم (اینم یکی دیگه از شباهت هام به بچه هاست)

وقتی به همه اینا ایمان داشته باشم نهایت واکنشم به خیلی اتفاقای زندگیم که قبلاً سخت میگرفتم میشه این:

به کفشم!



۹۲/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
فارادی

A Walk to Remember

نظرات  (۳)

:)
پاسخ:
:))
nazare manam ba mrs yekie
kash mirafti reshte adabiyat
مهندس وبتو زیرورو کردم مطالبشو وبم رو باید فعال کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی