اون یکی وبلاگم

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ

بازگشت


یادمه اون اولا میگفتی برگرد

بعد من میگفتم چجوری برگردم؟


سکوت میکردیم، برمیگشتیم با هم نگاه میکردیم به پشت سر، به این چند سال

بعدش فقط بغض بود بدون اعتراض، ی گریه از جنس دردای بی درمون

من همه راها رو رفته بودم. میدونستیم، چیزی برای افسوس خوردن ندارم، جایی برای سرزنش کردن نیست.

الان دیگه نمیگی 

فقط اینا یادم میره میدونی، من همیشه حافظم خوب بود، چرا بدیاش یادم نمی موند




نوشته شده توسط فارادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

بازگشت

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ


یادمه اون اولا میگفتی برگرد

بعد من میگفتم چجوری برگردم؟


سکوت میکردیم، برمیگشتیم با هم نگاه میکردیم به پشت سر، به این چند سال

بعدش فقط بغض بود بدون اعتراض، ی گریه از جنس دردای بی درمون

من همه راها رو رفته بودم. میدونستیم، چیزی برای افسوس خوردن ندارم، جایی برای سرزنش کردن نیست.

الان دیگه نمیگی 

فقط اینا یادم میره میدونی، من همیشه حافظم خوب بود، چرا بدیاش یادم نمی موند


۹۳/۰۲/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
فارادی

نظرات  (۱)

۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۱ داریوش عزیزی
سلام
خوش حال میشیم به ماهم سر بزنید:
http://emonokte.blog.ir/
موفق باشی
یا حق...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی